TV_Telefon_Tablet_Seker-YOK byzss düzende rutinde kalın kendi kendiliğine geçecek çünkü daha 8.ay, 18. ay, 24. ay uyku regresyonları olacak sakin sabırlı ve düzende rutinde kalmak en güzel net çözüm
mnkbiranneck AyBuBen bir saglik sorunu yok ama alerjiye gideceğiz geçmeyen öksürük ve hapşırma onunda uykuyla ilgisi var mı bilmiyorum
AyBuBen mnkbiranneck huzursuz ediyordur mutlaka ama inanın bebeklerde anlam aramamak gerekiyor onu anladım eğer bi sağlık sıkıntısı falan yoksa tabi. Her gün canları başka bişey istiyor. Ne emzik ne biberon ne tummy time ne oyun kartları vs hiçbişey sevmeyen bi bebişim var atakları dibine kadar son güne kadar yaşıyoruz ben artık alıştım sağlıklı olsun da diyorum bu da geçer 🥲
ipeksiiimom nurcanyusufali emmeyi bazen reddediyor çok ağlıyor. Sinirli bi bebek oldu bi anda önceden hiç böyle değildi her şeye ağlıyor İnsallah biter artık bu süreç 12 gündür böyleyiz