byzss üzülme annesi dünyaya açılıyor etrafına odaklanmak istiyor meraktan uyumak istemiyor her şeyi görmek istiyor, gerçekten geçiyor melek gibi uyuduğu günler de gelecek 🥰 en fazla bir ay sürer bu durum 🥲 Bu ayda meme reddi de var mesela o bence daha zordu. Uykuya dirense de sen stres yapıp kasınca daha cok ağlıyo emin olabilirsin sakin kalmaya çalış benim de eşim nöbette olur evde olsa bile onda çookk nadir uyur ne çektiğimi bi Allah bi ben bilirim 87 günlükken başladı bizimki 5. Ayı doldurucaz yeni yeni azaldı uyku reddi de mama reddi de, ama çok sükür sabretmişim sakin kalmışım geçti gitti diyorum şimdi 🥰🥰