apopot Tek başına Ahu bence çok şiirsel ve estetik 🥰 yorumlarda dedikleri gibi ahu şarkısından sonra çağrışımları ayır güzel ki çokk da severim o şarkıyı, ahu mısra falan da olabilir edebi düşünürseniz. Ama kimseyi takmayın ahu tubayı hatırlayam mı kaldı kızınız büyüyene kadar onu hatırlayanlar da rahmetli olur belki 🤭 tek isim koyun herkes onu kullanmak zorunda kalsın içinize sineni yapın elalem adı üstüne el alem takmayın