apopot kalıplaşmış isim mi? nesi kalıplaşmış acaba? hangi çocuğa ismini sorsak Esila, Elisa, Lili, Lala, Lolo diyor. ( işin esprisi tabi ama çoğu kız çocuğunun ismi neredeyse aynı sanki ) Valla içinize siniyor ise koyun ismini. Elalem ne der diye yaşamaktan kendimizi yaşamayı unutur oluyoruz cidden