katilcivciv
Aklına estikçe kıyafet, oyuncak falan alır hep zaten ama doğumda altın künye getirmiş ve oğlumun adına ihtiyaç sahibi çocuklara hediyeler göndermişti.
Benimde iki abim var. Büyük abimin ilk çocuğunda ailem benim adıma çeyrek takmıştı. Ben içinde ıslak mendil, bebek bakım ürünleri falan olan bir sepet hazırlamıştım. İkinci çocuğunda ben puset + altın küpe almıştım yeğenime. Küçük abimin ilk çocuğuna bebek arabasını + altın künye, ikinci çocuğuna oto koltuğu + altın küpe aldım.
Aklıma estikçe aldığım kıyafetlerin, oyuncakların falan haddi hesabı yok zaten.