Lilysa önceden olsa yargı dağıtıldım. Kendi bebeğimi de asla yollamazdim. Üst komşumun çocuğu gripten öldü. Tosuncuk tam bir minnoş iken, 1 hafta yogun bakımda kaldi ardindan vefat etti. O yuzden cok iyi yapıyorsunuz. Daha çok küçük ablam grip, burnu akan hic komseyi eve bile almıyordu. Illa bebeklerimuz hasta olacak ama bu ilk 3 aydan sonra olması önemli. Bu arada güvenli bağlanma illa olur, yani endişeniz olmasın