Lilysa
Seni cok iyi anlıyorum canım bebeğim daha 2,5 aylıkken bendede grip ve bogaz enfeksiyonu oldum doktorlar kesinlikle yaklaşma cok kücük aynı oda da kalma bile dedi ve 20 gün bebeğimden ayrı kaldım bende cok korkmustum ama merak etme asla bebeğinde bi korku olmuyor sürekli eşim görüntülüden gösterdi konustum sende öyle yapabilirsin cok geçmiş olsun