heygorl 3,4,5. Aylarda dökülmeler normal. Sonra yenileri çıkacak. Saç kazıtmakla gürleşmez tamamen genetiktir.
balkopuk rozeriin gür çıkması ıcın degıl ama sunnet olduğu ıcın kazıttım bebek hafıflermiş ilk saçı kesılınıce hadıslerde yazılıyor herkesin kendi şahsı fikri kazıtsanız da çıkıyor kazıtmasanız da zamanla tabi ki 🍀
Evaninanasi rozeriin Hiç kazıtmadık. Saçlı doğdu ve uzadı. Şu an beline geliyor saçları. Bu topladığım yerde de 2 kat falan doladım da topladım 🥹 16 aylık 🫶 yani kimseyi dinlemeyin 🥰
Lillas 4 aylık hiç makas vurmadık bayada saçlı doğdu ama hala oldukça gür bende kıyamamıştım iyi ki kıymamışım
Alyakbr rozeriin bende 0 vurmucaktım ama kızımın saçı aşırı dokulmeye vücuduna gidiğı elleri hep saç kıllari oluyodu kafasinin bir kisminda saç tamamen gidince vurdum rahat etsin diye sonra bir sure kel haline alısamadım çok tuhaf geldi sonra sonra alıstım yaptığımda 3 4 aylık falandı sanırım kizimn saçları siyah uzumm gibiydi 😅😅 sonrasan cıkan saçlar sarı geldi 😅
ertug199 rozeriin ben oğlumda kazıtmadım maşallah çok güzel birde bazısının kazıtınca saç kökü bozuluyor
reyhan12 rozeriin benim oglumun saclari cok gur ve kirpii gibiydi kesmicektik ama 6. Ayda artik kendi dokulmeye basladi ve dokule dokule cok cirkinlesti kestik saclari kazitmadim ama normal kestik gür geldi ve daha farkli saci oldu cocugun sac rengi siyahtan sariya döndüve kirpi gibi degil artik 😀
Elifdemir1907 rozeriin kazıtmakla alakası yok bunun kazitmayin lütfen özellikle kız bebekse 😪 benimde kızım çok saçlı doğdu 7 buçuk aylık hala kestirmedim hemde hiç kestirmedim 10 tane eltim var hepsi de ucarindan al ki gürleşsin uçlarından al diyorlar ama almıyorum ben beğeniyorum kızımın saçıni uzuyor evet ama çok gür değil o da zamanla gürleşir yaşına girdiğinde kuaföre götürürüm keser uçlarından yada eşim keser ama uçlarından eğer sizde gürleşsin istiyorsanız sadece uçlarından minik minik kesebilirsiniz daha sağlıklı uzar tabi ama ben kesmedim
rozeriin Elifdemir1907 Resmi yükleyemedim yükleyebilsem gösterecektim nasıl dökülme olduğunu sadece yanlar kellesti üsttekiler hala gür
endoplazmikretikulumiste rozeriin saçların kazıtmayla çoğalacağı iddiası şüphesiz saçmalık sadece sertleşir sen zannedersin ki aaa ne kadar çok çıktı saç gürleşti filan oysaki ilgisi yok. Saç gözenek sayısını artıramıcana göre böyle bir şey mümkün değil boşa çocuklara ızdırap etmeyin genetiğinde varsa saç sertleşir kimininki ince tellidir ilerde de öyledir buda gebeliktir uğraşmayın kıl tüy ile