rozeriin saç kesilince gürleşmez ince tüyler kalınlaşır birde benek saçları uzadıkça çok bir birine dolanır ben kesme taraftarı değilim ama kendi kızımın saçını kestim 1 buçuk yaşına kadar kesmedim kesmeyide düşünmüyordum çok yoluyordu bir kaç kere yemişti fark edince bende biraz alışana kadar birde bilinçlı olmadığı için alışkanlık hali olmasın diye kestim şu an daha kısa 3 ay oldu keşke kesmeseydim diyorum uzamıypr sanki😒