Femme1 bisenakillisinzaten bı acıle gıdın derım nitrat iLe Yakarlar sonra kurur zaten göbek bakım kıtı alırsanız enfekte olmadan kapanır
Sule9094 bisenakillisinzaten çocuk cerrahisine randevu alıp götürün bence enfeksiyon kapmasın eğer ki akıntı vs varsa gümüş nitrat ile yakıyorlar o bölgeyi ama bebek anlamıyor bile can yakmıyor yani bence götürmenizde fayda var açık çünkü orası kapanmamış
celasunanas bisenakillisinzaten kanamananın sebebi k vitamini eksikliğinden kaynaklanıyor iğnesi var vurulunca geçiyor hemen beklemeden acil bi doktora götürüp gösterip enfeksiyon kapmadan