Merve191919 Kurumamış doktor yakıyo oraya iltihap kapmasın diye benim kızında böyleydi yakıyo dediğim küçük kibrit gibi bişeyle canı yanmıyor bebeğin
Birkullanici bisenakillisinzaten düzelir, bizimki de böyleydi. Ama kanlı görüntüsüne bişey diyemem, aktif kanama vsrmı?
biee23 bisenakillisinzaten Bizimde bu şekilde enfeksiyon kapmıştı. Doktora götürün bekletmeyin. Birde koklayın kötü koku var mı diye
mervebuzol bisenakillisinzaten doktora gidin iltihaplı ilaç vericeksede eczaneden kafanıza göre almayın lütfen
nuroner bisenakillisinzaten doktor bize crystalin vermişti sabah akşam sıkıyorduk birde krem sürüyorduk antibiyotikli doktor kendi de gümüş bişey sürüyordu oraya iyileştirici etkisi varmış onunda ama bence enfeksiyon kapmadan bir doktora götürün
Femme1 bisenakillisinzaten bı acıle gıdın derım nitrat iLe Yakarlar sonra kurur zaten göbek bakım kıtı alırsanız enfekte olmadan kapanır
nessslis bisenakillisinzaten ya o bizde de oldu kurumadığı için bu şekilde duruyor bir kaç güne kurur geçer ama içinizde kalmasın siz bilirsiniz götürün
OzgeSyr_ Bızmde basımıza geldi etıketleyemedım ama hanımefendının de dediği gibi kibrit gbi bseyle yaktı doktorumuz orayı canlı doku kalmış dedi sonra geçti
OzgeSyr_ bisenakillisinzaten gobegınız düşeli ne kadar oldu bu arada bızım 1 ay sonra da boyleydi ama dr goturmenızde fayda var tabi