gamzesameturkoz o kadar ileriki aya kalıyor mu bilmiyorum ancak bizde de oluyor bahsettiğiniz şey doktora sorduğumda erkek bebeklerde de hafif akıntı olabiliyor hatta hafiften kokabilir de demişti normal demişti o kalıyor etrafında dedi, her ay da muayenede bakar bi sıkıntı söylemedi çok şükür