Merhabalar bebeğim 2,5 aylık sünnet oldu. Şu an 9,5 aylık. Sorum şu ki bebeğimin p*pisi iç kısmı yani nasıl tarif etsem deriyi sıyırınca olan kısım (anlamışsınızdır umarım) kireçli her bez değişiminde temizliyorum. Sizlerde de oluyor mu bu kireçlenme. Kireçlenmem mi onu da bilmiyorum. Beyaz beyaz. Bana bi help meee piliiizzz 🥺