Uzaybebek benim bebeğim de öyleydi doymazdı şuan 8.5 aylık, sadece anne sütü veriyorsanız hiç sorun değil istediği kadar verin zamanla azalıyor iştahları zaten. Gaz yapar, fazla vs diyenleri dinlemeyin bana da çok demişlerdi ama çocuk doymuyor demek ki mama değil sonuçta anne sütünün fazlasının bi zararı yok