Uzaybebek Merabalar bebeğime sütümü sağarak veriyorum ve bebeğim çok süt içiyor sizce 18 günlük bebeğe 90 100 ml süt normalmi ? 60 ml falan verdiğimde doymuyor ağlıyor.
livanurvealpinannesi61 aysegul_my kızım 10 gün kuvezde kaldı 90 cc mama yada anne sütü verdiler 18 günlük bebeğin mide kapasitesi 60-100 ml arası zaten doktor söylemişti doktorlar normal diyor yalnız
Uzaybebek berikomoms kaç ml vermeliyim az verince uyumuyor sonra ağlıyor mecbur yine ek süt vermek zorunda kalıyorum.şuanda 4 kilo 350 gram
busyy1710 Anne sütünde kısıtlama yok sindirimi kolay olduğu için ben de sağarak veriyorum emzirme danışmanı öyle demişti
Bebislerhakkinda 4aylik 120 içiyor ya obez olur öyle fazla verme mama emzik ver ilk ay 60/90; veriliyor
samira46 Anne sütü obez yapmaz , mama veriyorum deseydiniz evet fazla bu miktar denebilirdi stres yapmayın . 18 günlükken kuveze girmişti 1 günlük 3 saatte bir 100 cc anne sütü istemişlerdi onu veriyorlardı doktorlar
Tpr5552- Uzaybebek ben doktora sormuştum içebildi kadar demişti bana çalıştım için sağıp verecem demişti onu bilemeyiz demişti milimini
Sokoley Uzaybebek doymuyor ağlıyor diye mamayı fazla veriyosunuz ben de ilk öyle yapmıştım gazı geldikçe ağlar sen de emmek mama istiyo sanıp fazla verirsin ne kadar mama o kadar gaz yapar demişti doktor
maviummu19 Uzaybebek ben aynı durumu sağlık ocağındaki hemşireye sormuştum anne sütünün fazlası zarar değil zaten çocuk kendine fazla olanı çıkarır demişti
heygorl Kusmuyorsa sıkıntı yok, anne sütü obez yapmaz. Bana da az ver dediler çocuğum aç kaldı… Şimdi videolarına bakınca anlıyorum aç olduğunu içim sızlıyor. Alıyorsa verin
Eailesi4 Uzaybebek anne sütünde sınırlama yok obez yapmaz bebek ne kadar istiyorsa ve her çocuk farklıdır maşAllah tombik doğmuş Aten annesi doymuyordur
Duru07 Uzaybebek ilk aylarda bebekler doyduğunu anlamaz hazımsızlık yapar rahatsız eder her iki saatte bir 30 ml vermelisiniz
livanurvealpinannesi61 Duru07 emin misiniz kızım doyunca dili ile biberonu itiyordu 1 aylıkken 10 gün kuvezde kaldı 90 cc anne sütü yada mama veriyorlardı yenidoğan doktoru söylemişti sonuçta alanında uzman