Sevilsevil ben de gece 12 gibi değiştiriyorum sonra emmek için uyandığında elimle altını yokluyorum,. Çok çiş yaptıysa mecbur alıyorum. Az ise değiştirmiyorum sabah uyanana kadar. Pişik kremini gece güzelce sürüyorum. Kaka yapmıyor gece genelde. 2 aylık oğlum, Pişik olmadık maşallah