Sevilsevil Bebeğim 44 günlük gece bez değiştiriyorum çişinden rahatsız oluyordur diye genelde 3-4gibi uyaninca ama bu sefer de uykusu açılıyor sabahliyoruz 😔 siz nasıl yapıyorsunuz ya da almayan var mı aranızda?
cigdemm Sevilsevil uyumadan once aliyorum bide sabah kalkinca gece almam gerektiginde aliyrm tabi ama ben alirken o yine uyuyo galiba bnm kizim uykuyu seviyo 😃😃
Bercemdila65 Sevilsevil benim kızım 5 aylık bez değiştirirken uykusu kaçtığı için ben artık saat 12 de değiştiriyorum sabah kaçta tamamen uyandıysa o zaman değiştiriyorum ama benim kızım bez değiştirirken çoğu zaman uyanmıyor bile gece 12 de bazen uyumuş oluyor o zaman yinede değiştiriyorum uyanmıyor maşallah 😘🙏
Mlsyldz Sevilsevil bzde 39 günlüğüz bu aralar bnde geceleri kaka yapmadigi sürece almıyorum cnku uykusu açılıyo ve uyumuyo uyuyamiyo yatmadan aliyorm kaka yapmazsa sabaha kdr kaliyo ama ilk zamnlar hep aliyodm o zamnlar byle uykusu acilmiyodu tbi büyüdükçe değişiyorlar
bng_bng Ben gece degistirmiyorum bezini normalde gündüz degistirmediginde cok rahatsız oluyo bebegim ama gece hic rahatsız olmuyo pişik problemimizde olmadı hic
Sevilsevil bng_bng Ben de sanki rahatsız olur da ben anlayamam diye kıyamıyorum ama o bana kiyiyor uyutmuyor sonra sbaha kadar sıpa 😀🤦
Sevilsevil Bercemdila65 benimki uyanıyor ya ben de 11 gibi alıyorum gece sonra gece 3-4ne zaman emmeye uyanırsa o zaman açıyorum altını
MilaMerve Sevilsevil doğduğundan beri gecede 2 defa değiştiriyorsun şimdi 4 aylığız 1 defa değiştiriyorum fazla yemediği için tuvaletini az yapiyo.kakasinida belli bi saat belirledi kendi 7 sesimi yapıyor hemen
YagmurunAnnesi Sevilsevil Kaka yapmadiysa ve uyanmadiysa degistirmiyorum bende. Zaten uyumadan önce bezini değistiriyorum.
Cglkzn Gece değiştirmiyorum bende 12 gibi alıyorum en son hatta geçen unuttum değiştirmeyi uyuyunca aklıma geldi altini actim mecbur uyandi ve uyumadi saatlerce kafamı duvarlara vuracak duruma geldim kendime sinirimden 😂😂
Arelll Sevilsevil en geç 11 gibi değiştiriyorum gece almıyorum çünkü uykusu açılıyor sabah 6 buçukta uyanıyor o zaman alıyorum
PoncikKaan Sevilsevil Benim oğlum 33 günlük geceleri emzirme öncesi mutlaka bezini alıyorum. Neredeyse her altını açmamda kaka yapmış oluyor. Kaka olmasa bile çişi çok oluyor 🤷♀️
Oykuzey Sevilsevil Bebeğim 2,5 aylık. Gece iki defa uyanıyo beslenmek için. Her beslemede önce altını değiştiriyorum. Zaten süt içerken de uyanıyor, gaz çıkartırken filan her türlü uyanıyor.
EfeninAnnesiii Sevilsevil Bende uyumadan değiştiriyorum gece değiştiremiyorum yoksa uyanıyor hiç uyumuyor. Sabah kalkınca beslemeden önce değiştiriyorum 🙏🏻
cigdemm Sevilsevil 😂😂 bnmki emzirirken bazen birakiyo bana bakiyo guluyor devam ediyor isirasim geliyor ya 😂😍