Bet2506 Herkese merhana
Tek calısanı olan bir işyerim vardı. Bende tabi çalışıyordum annem yardımcı oluyırdu vs bir şekilde idare ediyorduk.
Asgari +sgk+yemek seklinde calısıyordu. Calısanım Bir anda ne olduysa çcıkmaya karar verdi fakat net değildi. Konusmamızın üstünden 2-3 gün geçti bir anda whatsapptan baska bir işe gireceğini iletti ertesi gğn gelemeyeceğini söyledi.
Mağdur oldum cunku kızım 5 aylık ben calısamıyordum.
Ertesi gün gelip baska işe baslayacagı için istifa etti.aynı gün cıkısını yaptım. 3 gün sonrada noterden ihtar geldi evlilik sebebiyle cıktım tazminatımı öde diye.
Yasal olarak evlilik tazminatı alabilir ama benim bunu ödücek gücüm yok. Suan dükkanım kapalı zaten kızıma bakmam lazım.
Baska işe basladıgı için istifa etti ama evleneli 1 yıl olmadığı için evlilik tazminatı hakkı var.
Mağdur olan benim, bir anda çekti gitti. Baska iş buldu sırf evlendiği için ben neden para ödücem
“ olayın başlangıcı bu😬”