Haminne Her çocuk kendine özel geç kaldığınızı düşünmüyorum. Bizde tuvalet eğitiminde sorun yaşadığımız için psikiyatriyle görüştüm çişi 4 yaşına kadar kakayı ise 5 yaşına kadar tamamen öğrenmesini bekliyoruz dedi. Oğlumda küçük değil 38 aylıktı görüştüğümde şuan çişi öğrenmiş olması bile çok iyi demişti çok şaşırmıştım 😂 Neler denediniz bilmediğim için öneri veremiyorum yada kaç gün denediniz ve oraya buraya işemeye devam etti bunları da belirtseniz postta daha iyi olabilirdi. Doğru değil belki ama ben sırf ikna edebilmek adına lazımlığı televizyonun karşısına koydum başında bekledim 😂 Oturduğu yerde yedi, içti, oynadı. İlk çiş yapışında mutluluktan ağladım öyle çok denemelerimiz olmuştu ki, benimle beraber o da sevindi tabi arkası da geldi zaten 😂