Oğlum mayısta 4 yaşına girecek ama henüz bezde. Klozete oturmak istemiyor , lazımlığa oturmak istemiyor bezi çıkardığım zaman hep koltuğa veya yerlere işiyor. Yaşı artık geç kaldığımızı gösteriyor ama oğlum beni çok zorluyor. Nasıl öğretebilirim ? Deneyimli anneler yardım