yirmiikikasim23 3700 gr ken 80 vermeye başlamıştım ben canım o markayı bende bilmiyorum burdan bazı arkadaşlar bebek belirler diye yorum yapmış o öyle olmuyor 80 bitirince de ağlıyordu kucağımda pis pisliyordum ne versen alıyor bazı bebekler emme refleksini bastırmak istiyorlar sütün olsun olmasın memeni teklif et sen yine de