yirmiikikasim23
75cc diye bir ölçek yok ki, ya 30’dur ya 60’dır ya da 90’dır.
Eksik veya fazla koyarsanız bebeğinizin midesinizi rahatsız eder sindirim sistemini de etkiler.
75 cc 2 kaşıkta az ayrıca hadi kendinizce yapıyorsunuz anne olarak 2,5 olabilir.
Ama yanlış yapıyorsunuz mamayı doktorlar söylemese bile arkalarında yazıyor nasıl yapmamız gerekenler.
Eğer bebeğinizi emziriyorsanız 2 saatte bir 75 cc de az 90 içmek istiyorsa verebilirsiniz.