ilzannliy Duygueda 2.ayda verem aşısının etkisi çok büyük. 4.ayda o kadar bir yan etkisi olacağını sanmıyorum. Biz de bir şey olmadı çok şükür ateş 38 olmayacak kadar yükseldi biraz ilgisini dağıttık dışarı çıkardık sakinledi.