Merhaba kızlar. 2.ay aşılarımızı yaptırdığımızda soluğu acilde almıştık. Ağlama krizi geçirmişti yavrum. Şimdi 4.ay aşılarımızın günü geldi. 2.ay olan aşıların 2.dozuymuş. Çok korkuyorum. Aynı durumda olan varsa nasıl geçirdiğini yazsın lütfen… 4.ay aşısında aynı yan etkileri görmekten çok korkuyorum🥺