Cansucan20 efnanalyaa Newmomm345 her gün sabah akşam duş aldım. Neden iyi olmasın. Hurafe bunlar inanmayın.
Cey__35 Ben 3. Gün almıştım tek başıma aldım ama eşim arada kapıyı açıp açıp bakmıştı belki başım döner falan diye
ebrusalihhh Newmomm345 40 boyunca gece yatmadan aldım kimse de kapımda falan beklemedi bir şeyde olmadı
Bebegim3535 Newmomm345 ben hep gece alıyordum hiç bir şey olmadı. Hatta evde yanlizda kalıyordum. Takılmayın bence böyle şeylere
Masalkizinannesi Newmomm345 kim diyor niye diyor nerde yaziyor saçma sapan şeyler ya. 40 gün her aksam banyo yaptim kimsede girmedi yanımda.
BENOYLEUYGUNGORDUMM Newmomm345 ben hep gece aldım. Dece almak zorunda kaldım. Çok şükür bi sıkıntı da yaşamadım