Valla arkadaşlar kişiden kişiye değişiyor o zaman normal de bile banyoda tuvalette uzun kalınması iyi değildir bazı kötü şeyler orda musallat oluyor ben de 12 günlük lohusayım gece rahat uyuyamıyorum sebebi uykumda korkutuyorlar ben inanıyorum böyle şeylere siz inanırsınız inanmazsınız lohusayken evden çıkılmaz ne bilim o olmaz bu olmaz diyenlere bende taviz vermiyorum ama bazı şeyler de hak veriyorum