Misssitare Papatyaa21 4 gün falan 37 lerdeydi doktor çok yüksek değil 38 olunca ateş düşürücü veriliyor dedi ama ishal hala devam🫤
alparslan221 Papatyaa21 doktora götürün hastalıkta olabilir fakat benim doktorum şey demıstı bende dış ateşi 38 üstü olmaz dımı demıstım yo 40 bile olabılır demıstı .
Papatyaa21 alparslan221 aynı şeyi ablama demiştim oda yo 40 a kadar çıktı benim oğlanın dişten demişti demekki olabiliyomuş ama bizimki hastalıktan
Papatyaa21 Misssitare ilerlemez inşallah kakayı takip de edin bizde sonradan kan da oldu nokta nokta bazen
elifnsli Papatyaa21 bizimde aynıydı 4 gün önce idrar aldılar bakteri ve enfeksiyon varmış antibiyotik kullanıyoruz
Papatyaa21 elifnsli geçmiş olsun bizimde bağırsaklarda var bişrlet iki yudum emiyor emdiği gib hemen kaka yapıyor anlamadım gitti
Misssitare elifnsli bizden de kaka testi istendi ama veremedik artık evde yaptığında eşim hastahaneye yetiştirecek🫤 antibiyotiği kaç gün kullanacaksınız?
Artemiss_ Papatyaa21 diş ateş yapmaz muhtemelen bağışıklığı zayıflamıştır ya da başka bir rahatsızlığı vardır. Biz dişi çıktı ateşi var diye doktora gittik. Doktorumuz demişti diş ateş yapmaz diye zaten başka bi rahatsızlık çıkmıştı. Çok geçmiş olsun
Aysnrincii Papatyaa21 öyle diyorlar ama benim bebeğim bildiğin hasta oldu 39 oldu ateşi dr diş değil viral enfeksiyon dedi ama diş patlattı. Artık dişten dolayı mı hasta oldu. Hastalık üstüne mi diş çıkardı anlamadım
acelyamm Papatyaa21 dis atesi degildir o direncli ates ise dr. gidin bizde dis sandim influenza cikti 2 gun ates somrasinda eli kolu kalkmadi agrisindan sizinkide oyledir demiyorum tecrubemi paylastm cok gecmis olsun ilerlemeden gosterinbence
Papatyaa21 acelyamm gittik gittik canm enfeksiyon çıktı bizim bağırssklarda sanırım gribal bi durumumuz yok zaten yarım saatte bir kaka yapıyodu kanda vardı sra ara intibiyotik iğne başladık sizede geçmiş olsun
acelyamm Papatyaa21 amipli dizanteri olabilir kan varsa. antibiyotik verirler oglumda cok yasadik tahminim bu yonde gecmis olsun
Papatyaa21 acelyamm evet internetten okudum belirtiler bizimde bu yönde ama budur demedi doktorumuz önce enfeksiyonu ateşi düşürmemiz gerekiyor dedi sora kaka tahlili vs de alıcak sanırım kontrolde tekrar kan alıcak