Merhaba oğlum 1 yaşında 3 azı dişi birden çıkarıyor çünkü diş erleri kıpkırmızı ve sürekli elini ağzına atıp mızıldanıyor. Diş ateşi 38.5 üstü pek olmaz dün biz 38.9u gördük calpol verdik ılık suyla yıkadık düştü gece tekrar artınca soğuk kompres yaptım ama 38i bulmadı, sabah yine 37.9du ateş düşürücü jel bant taktım sadece atleti kalacak şekilde soydum 37de stabil kaldı, çok geçmiş olsun 3 gün takip edin, gece saatte bir ateşini mutlaka ölçün, gül suyu da ateşi bir nebze düşürüyor bileklere alına sürünce