bizdejantikizlardik htice2909 Geçende a101 e gelen fantomdan aldım harika çekiyor elim ayağım oldu resmen. Bir de trendyolda tüm parçaları uygun fiyata satılıyor o yüzden tercih ettim.
gokce90 Dyson önerrim diğerlerine boşa para verme hem şarj cok iyi hemde çekişi ve ömür boyu parça garantisi var ben v10 kullanıyorum