Gazerock sizin galiba ilk aldığjnjız bariyerlerden aldım. Evet üstüne tırmanıyor , uyurken yuvarlanıp düşmesini engelliyor, o ufak araya gidiyor bizimki de , uyanıkken haylazlıklarına hiçbir şey dayanmıyor 😅😅 uyurken yuvarlanmasın diye onu koyuyorum uyanıkken her zaman gözlüyorum bariyere tırmanmasın diye. Gün içinde de uyurken kalkıp ağlamışlardı oldu bir kere bariyere tutunup bana seslenerek ağlıyordu o zaman bir korktum tabi. Hep gözlüyorum cidden her zaman zor , uyurken de rahat değil içimiz 💕