Binnur_cam Uyku tulumu kullanıyorum , çift pazen olanlardan.
TubaB yatak koruyucu dediğiniz nasıl birşey acaba bariyer gibi mi? 2 tane bariyer aldım ama iade ettim birinin boyu kısaydı.Son aldığım daha yüksekti fakat tırmanmaya çalıştı bir de yanlardaki boşluğa gitti direkt.Yurtdışı ürünleri var kafes gibi yatağı dört köşeden kapatan ve yüksek.Hem yaygın değil hem ücreti çok çok fazlaydı gördüğüm ürünün.
Bugün bazayı başka odaya taşıdık.Yatağın altına puzzle spor matım vardı onu koyduk uygun ebatta halı yok evde.Yatağımın yüksekliği 27 cm.Baş kısmına da oyun matını ikiye katlayıp koydum bebeğimin boyunu kurtarmadı umarım duvara vurmaz kalkıp 🫣
Kenarlar boş kaldı oraları da halletmek istiyorum bir şekilde.Koltuklarım kücük kırlentli minderim fln yok.
Baya zormuş bu işler🥹Yatağın bu hali bile yüksek ters bir şekilde kafa üstü düşecekti yatağı yere koyunca heyecan yaptı.Umarım üstümüzden aşmaya kalkmaz gece.Her türlü bazadan iyidir tabiki.
Öneriler için teşekkür ederim
-