Beraninannesii Hayat123456789 Çok varmış bu şekilde en iyisi beklemek 😇 Regl olmazsam bir kaç gün sonra tekrarlayıp kan vereyim en güzeli 🤗
Hayat123456789 Beraninannesii Allah hayırlısını versin inşallah bekleyin bakalım bizlere de haber vermeyi unutmayın 🌼
Beraninannesii Birkullanici Şuan beklemek en mantıklısı görünüyor bir kaç gün sonra tekrarlayıp kan vereyim 😇
Beraninannesii haydii Yarın değilde bir kaç gün daha beklemeyi düşündüm eğer geç döllenme vs olduysa diye garanti olur hem 😬🤗