Kızlar bugün regl günümdü olmadım ovulasyon döneminde korunmasız ilişki olduğu için hamile olabilirim belki diye reglden 2 gün önce test yaptım tek cizgiydi 2-3 saat sonra baktığımda ikinci çizgi vardı. Neyse bu sabah tekrarladim olmadım diye yine aynı şekilde bir kaç saat sonra ikinci çizgi oluştu. Burada okuduğum yorumlar ile bildiğim kadarıyla ilk 5 dk’da çıkan baz alınıyor ama mom’da bu şekilde olup sonrasında hamile kalanları okudum gerçekten hamile olabilir miyim ? Cidden bu şekilde yaşan varmı sonradan çizgi çıkıp gebe olduğunuzu öğrendiniz mi?