Svgars yok ilk iki sene kilosu doktor için yeter gelmişti açmadılar bir kaç doktora götürdüğümde onlarsa aynı sekilde soylediler En son zatüre geçirdi ama şiddedi o kadar arttıkı zaten kusarken boguluyordu bu sefer doktorun yanında kustugu için doktor actı ama ama bu seferde sıra yok . Defalarca gittim sekreterle görüştüm alamayız sırada bekliyen bir cok insan var dediler almaladırla . İnanın günün her sati arıyorum . İstanbul yasıyoruz burda bile sadece 4 hastanede oldugunu soylediler bir aydır bekliyoruz oyle bizde