demirboy ilgi zekayı sadece destekleyen bir durum, mesela okuma yazma direk kasıtlı değilse ve çocuk sistemi çözüyorsa bu farklı. Oğlum okumayı öğrendiğinde ben göstermedim. Hep aynı marka kitap serisi alıyordum meraklı minik. Önce m harfini keşfetti sonra diğerlerini sora sora öğrendi. Yoksa ben de öğretmenim okula gitmeden okuma yazma öğrenmenin probleme sebep olacağını biliyordum ama bı türbçocuklarda durdurulamaz merak oluyor. Matematiği alışveriş yaparken paralarla öğrendi. Yani kasıtlı öğrenme dışında yordama, analiz, sentez ve uygulama becerisi de olmalı. Mesela 5 yaşındayken arkadaşım içinde 200 bitkinin olduğu kitap verdi evlerinde orada biraz baktı okudu, yola çıktık anne bak alacalı taflan dedi. Tabi bunlar işin güzel kısımları. Zor kısmı eğitimde davranışsal sıkıntılar olabiliyor, sıkılabiliyor. Öğretmenden yana şanslıydık ama buna rağmen okul isteksizliği gün gün artıyor