6 aylık bebeğim 7 buçuk kilo 73 cm boy baktığımızda gerçekten çok zayıf duruyor. Her görende çok zayıf olduğunu söylüyor çok sinirim bozuluyor. Doktorumuza görw boyu uzun olduğu için zayıf duruyor kilosu ayına göre iyi önemli olan sağlıklı mutlu olması diyor. Ama bana sorarsanız her baktığımda çok zayıf geliyor ve çok üzülüyorum 🤦♀️