Bence şuan çok erken bunları düşünmek için. Zaten uyku düzenin yok yemek düzenin yok birde diyet stresine gerek yok. En azından yaza kadar akışına bırakın. Ben diyetsiz eski kilomun altına düşmüştüm. Ama memeden kesince biraz almıştım o yüzden şuan için acele etme. Acele edersen daha çok hata yaparsın. Ama sağlıklı beslenme yapabilirsin. Mesele nasıl olur abur cubur asitli içecek ekmek bunları hayatından çıkar. Bence emzirirken yatak odanda bir posette hep kayısı hurma badem bulundur gece filan çok acıkınca uyanınca atardım ağzıma. Bol bol su zaten önemli olan su her daim yanında su olsun. Sabah bol yesillik yumurtalı kahvaltı akşamda normal yemeğini ye arada abartmadan meyve ve çerez at ağzına. Aslında denge çok önemli ve aç kalimca insan ölmüyor bunun farkına varmak durumu kurtariyor.