Defnesuram olabilir tabiki ama denedm çoraplı pijamayla yatırınca sıcak oluyor ayakları.. diğer türlü daha soğuktu her altını değiştiğimde kople çıkarıyorum alt kıyafeti amaç ayakları kontrol etmek :) gece gündüz ayrımı içinde kıyafetleri öyle yaptım .. her bebek farklıdır tabikim bizlerde deneyerek öğreniyoruz