Bugleminannesi28 Rahi1331 ayy darısı başımıza böyle atananları görünce daha çok hirslaniyorum özellikle kızım olduktan sonra sanki zorunluymuşum gibi hissettim ona en güzel hayatı sunabilmek için dua edermisiniz isteyen herkes emeklerinin karşılığını alsın atansın. Ben Anadolu sayısal bölümü mezunuyum.
Bugleminannesi28 2_surpriz_yumurta01 ben Anadolu lisesi sayısal mezunuyum oda düz lise olarak görünüyor heralde
joyfulmom zim merhaba, ben AÖFde okuyorum ama Atatürkte de var tıbbi sekreterlik. Çok zor olmayan çalışınca yapılabileceginiz bir bölüm ataması da daha kolay merak ettiğin varsa sorabilirsin☺️
joyfulmom Svgars hayır önlisans düzeyinde. İkinci üniversite olarak okuyorum ben. O yüzden sınava girmedim direk kayıt oldum
melismrcmk PeekaBoo_ işe başlamadım daha ama ortaöğretim kpssyle atandım hakkınızda hayırlısı olsun 🙏
Svgars melismrcmk hangi bölüm biraz bize de fikir verseniz hangi kaynaklar video ve tavsiyeleriniz nedir
joyfulmom Svgars evet tabi ki izlemeniz çok daha iyi olur. 92 video var ancak çok hızlı akıcı ilerliyor sıkıcı değil. ☺️ Ben 50. Videodayim şuan inkılap tarihinde