joyfulmom ortaöğretim de 15 Eylül nasipse, bebeğim küçük ve sağlık personeliyim çalışma saatlari maalesef benim için uygun değil ama yine de girip kendimi görmek istiyorum. Daha önce de girmiştim ama konuları çok unuttum Allah’tan çabuk öğreniyorum bir de ben her sınava vaktine yakın çalışıyorum mecburen çünkü ezber yeteneğim 0, hafızam da kuvvetli değildir 😅 Daha önce kendi branşımda gayet iyi sıralama almıştım ama bakalım bu sefer ne olacak