EypMom 1tugcegk uuuuvv daha 4 ay mı varrrr 😣 benimki 3 gündür çok kötü ağlıyo 8. Aya kadar sürermi acaba
renzey48 EypMom ama işte üstte et var o et oluyor mu Bir video görmüştüm şimdi bebeğim uyuyor da böyle büyük cam bardağı tutuyorlardı içinden belli oluodu
Uffu EzgiV- ne kadar sürede çıktı 10 gün geçti elimle hissediyorum çıt çıt da ediyo ama bi türlü çıkmadı
benuykukadiniyimm EypMom çok diş gibi durmuyor çok şişmemiş damakları ben bununla alakalı post açmıştım girip bakın isterseniz. Kızımın oradaki resimde dişleri çıkıyormuş meğer baya şiş ve kızarık belli oluyor yani.
benuykukadiniyimm EypMom sonrasında daha da kızardı şişti 1 ayda patlamıştı dişi🌝 ama Şuan hala tam çıkmadı yani yarıya yaklaştı işte. Birde yanlarında ki dişlerde çıkıyor 4 tane peşpeşe🌝