EypMom ayyy Allah yardımcınız olsun :( Benimki mama içiyor 4 aylıkken kesildi sütüm :( stres yapmayın hep olumlama yapmaya çalışın kesilmesin sütünüz şnşAllah. Ay benimki de iki gündür ağlıo kolik beneğim gazdan ağlıyor sanmıştım meğer diş ağlaması bağırıyor böyle :( Biri baktı dedi daha çıkmasına var 1 ay dedi baan. Çünkü sert eline geliyormuş deri altından Bizimki öyle eeğil sizinki gibi eti kabardı sadece diş şeklinde