Nurnur41 Kızlar ya 🤣 8 aylık bebek için lütfen biri tarif versin hem yandı hemde içi çiğ kaldı yapamıyorum “https://mutluresim.com/images/2024/01/27/nsZtHS.jpg”
reyhan12 Nurnur41 altini kısık yapsanız olur bence ben 1 yumurta göz kararı süt tuz un cok az da kabartma tozu atiyorum gayet güzel oluyo ama hep kısık ateşte yapıyorum göz göz olunca ters ceviriyorum
Nurnur41 reyhan12 süt koymadım 1 yaş altına önerilmiyor diye ben çevirmeye çalıştım aslında ama parcalandı pişmesini beklerkende yandı 😑😑tavayı yağlıyormusunuz
reyhan12 Nurnur41 yaglamıyorum krep tavasinda yapıyorum süt yerine yogurtta koyabilirsiniz bazen hatta daha besleyici olsun diye yogurt tarhana karistirip icine yumurta un kabartma tozu koyupta yapiyorumm
Huysuz01 Nurnur41 bu sabah yaptım kızım asla bir şey yemez bir tane yedi şükür 1 yumurta Yarım bardak süt 1 bardaktan 1 parmak eksik un Yarım kabartma tozu Bir vanilya Bir yemek kaşığı un Not: yumurta ne kadar çırpılırsa malzemeler ne kadar iyi karışırsa o kadar lezzetli oluyor
Sevdasvnc Nurnur41 1 yumurta 1 yemek kaşığı şeker 1 su bardağı süt 1 su bardağı +1 yemek kaşığı un 1 tatlı kaşığı sıvı yağ 1 kabartma tozu 1 vanilya
Emine_guzel Nurnur41 yarım muz, 1 yk yulaf unu veya normal un, 1 yk yoğurt, 1 yumurta, biraz şeker, çay kaşığı ucuyla karbonat. Hepsini güzelce karıştırın zeytinyağı sürdüğünüz tavada kısık ateşte üstü delik delik olunca çevirerek pişirin, afiyet olsun
Vera094 Nurnur41 1 yumurta 1-2 yk elma suyu konsantresi (yoksa ezilmiş yarım muz) 1yk yoğurt Çay kaşığının ucuyla karbonat(yoksa kabartma fozu da olur) 2yemek kaşığı kadar un (kıvamı biraz koyu olmalı dökülünce çok dağılmamalı) Bazen elme rendeleyip tarçın koarm o da çok güzel oluyor. Önce tavayı güzelce ısıtın sonra altını kısıktan biraz daha açığa getiriyorum aylardr böyle yaptorum güzel oluyor. Altını çok açarsanız içi pişmez belki
Nurnur41 Vera094 teşekkür ederim içi pişmedi bir türlü kısık ateştede denedim ama kıvamını yapamıyorum sanki
Vera094 Nurnur41 biraz yoğun olscak dediğim gibi kaşıkla koydunuz diyelim çok dağılmayacak kadar. Siz benm tarifimi deneyin bi😅