Kbrn10 hiiç takilmayim kilosu normal bence kimseyi de dinleyip canınızı sıkmayın benim kizimda 2980 doğdu 1.ay aşısında 4650kg olmuştu 3ay 10 günlükken 7kiloydu hicte obez olcak diye korkmadım suan 15 aylık 3 ayda zar zor 500gram aldı büyüdükce cok fazla hareketleniyolar ve kilo alimlari cok yavaşlıyor