Kbrn10 of anam offf şu mama obez yapar algısı millette nedir ya gına geldiiii 🤮 bacım mama kilo yapmaz , yapsaydı bunca mama kullanan bebekler kilolu , obez olurdu .. emin ol şu zaman da artık 3 anneden biri bebegıne mama veriyor peki sen etrafında kaç tane 3 çocuktan birini obez gördün ?? Yada aşırı şişman bir cocuk gördün ?? Ben görmüyorum . Bunca annelerimiz bebekleri zayıf diye mama veriyor ve sonuç alamıyor onca post açan war bu konu için .. ayrıca kilosu normal belli bşr aydan sonra kilo alımı duracak bu sefer de neden almıyor dersin . Yok yürüdü yok diş çıktı yok boyu uzadı yok 2 yaş sendromu derken kilo felan da kalmıyor ..