Benimde ikizlerim 35+3 de acil sezeryana alındılar ikiside 1500 gr doğdular yoğun bakıma alındılar göremeden herkes küçüktü erken doğdu dediler ama ben dua ettim sabırla bekledim şimdi çok şükür 2,5 yaşındalar rabbim evlatlarımıza sağlık versin sağlıkla büyüsünler inşAllah