Merhaba kizlar artık birseyler içimde birikince kendimi kötü hissediyorum belki okursunuz belki saçma bulursunuz sizin kararınız öncelikle prematüre annesi olarak kızımla gurur duyuyorum
Kızım haftasına göre 38 haftalık ama ultrasyonda 36 haftalık çıkıyordu gelişim geriliği vardı 1 ayda 100 gram dahi almıyordu en son kurban bayramının 2ci günü doktora gittim nst yapıldı ve çocuğun kalp atışları yavaş dediler sonra tekrar yapıldı ve düzelmiş denildi ve devlet hastanesinde ki doktor bana hemen peritanoloji doktoruna gitmemi istedi bende hemen denizlide ki en iyi doktoru buldum çağrı güven hemen aradım ulaştım sekreteri tatilde dedi gelmeyecek 1 hafta hemen kişisel hesabına yazdım yalvardım gelmesi için Allah razı olsun 2 gün sonra geleceğim dedi doktor İzmirden gelene kadar ben çoktan acıpayamdan denizliye gittim sonra muyane oldum biraz minyon bir bebek dedi biraz zorlayacak bizi dedi ama halledeceğiz kucağında olacak dedi 1 ay sabredelim dedi o zaman 28 haftalikti ve bekledim 38 hafta oldu gittim doktora artık beklemenin anlamı yok dedi kaldıkça iyice kilo alması duruyor ve gelişmiyor dedi en azından disarica daha iyi olacak dedi ve perşembe veya cuma günü yapalım dedi ameliyat tabi ben en başta istemiyordum sezeryan bi yandan korkuyordum ama doktorumun bana dediği tek şey suni sancı verirsem çocuk ölür dedi o saniye hiç düşünmedim hemen perşembe günü yapalım dedim ve 20 temmuz gelmişti akşam 6 da hastanedeyim doktoru bekledim ve geldi ameliyat için hazırladılar bi yandan çok korkuyordum bi yandan evladıma kavuşacağım için çık heyecanlıydim 6.15 gibi girdim 6.43 te de kızım doğru sadece 1 kere ağladı ve artık hiç aglamadi kucağıma alamadan kokusunu bile çekemeden aldı gittiler oysa kızımın solumunda yetersizlik varmış hemen yoğum bakıma aldılar 2470 gram doğdu 13 gün yoğum bakımda kaldı o 13 gün içinde de akcigerinde hava kaçağı oluştu ve onlar patladı ameliyat oldu benim minik kuzum bunu bana eşim söylemedi dikişlerim patlar üzülürüm diye ama ben kızımı rüyamda gördüm anne gel dedi bana hemen herkese hesap sordum noldu diye öğrendim ve haftada 3 kere görebiliyorum 2 dakikacık şimdi lina 6 ay 1 haftalık şimdi de tridolerimiz süt ürünleri ve yumurta alerjisi var herseye rağmen çok şükür ki yanımda Allah’ıma binlerce şükür en başından beri anlatmak istediğim aslında Rabbım sizin dediği zaman sizin oluyor ve ne yaparsanız yapın Rabbım in emanetine iyi bakın asla milletin lafına kulak asmadim küçükmüş eksikmiş diyip durdular ben tam tersine onlara karşı hep inatla kızımla mutlu oldum Rabbım binlerce şükür bu günlere kusura bakmayın baya uzun oldu içimi dökmek istedim hiç arkadaşım falan yok burası iyi geliyor bana