MinikCilek uyanma saatleri olarak yerinizde olmayı o kadar çok isterdim ki... bebeğim 6 buçuk aylık, sadece anne sütü alıyor son 15-20 gündür de gün içinde 2 sefer tadımlık ek gıdaya geçtim. Gece uykusuna 11 buçukta geçer sabah 7 buçukta kalkar ve bu arada en iyi geçen gecelerimizde 4 kere falan uyanır bu bazen 8-10u bulur her uyanmada meme ister azaltma sürecindeyim doktorumuz bile seni kendine oyuncak etmiş bu yaramaz dedi azaltmak için bir uyanmasında emzirirsem bir sonrakinde emzirmeden uyutmaya çalışıyorum(zaten uyanmalar arası 1 saat falan) buna bile daha alışamadı bazen baya sinirleniyor babası benden uzaklaştırıyor memeden vazgeçsin diye kucağında falan uyutuyor sabah ikimiz de kalkıp işe gidiyoruz perişan halde 🤦🏻♀️ Kısacası gece beslenmesini kesmek için 6-7 ay erken çocuk uyanmıyor istemiyorsa uyandırmaya gerek yok ama uyanıyorsa ve istiyorsa 1 yaşa kadar devam edebilir dedi doktorumuz (tabi bizim durum farklı konu beslenme değil alışkanlık bizde) 3 saatte 1 uyanma benim hayallerimi süsleyen bir şey kısacası 😊😂