Caglaa benim bebeğim 3 aylık olduğunda süt içme reddi yaşadım. Oğlum 9 aylık oldu bir daha biberondan hiç içmedi,uyanıkken de hiç içmedi. Sadece uyurken (abartmıyorum) 1 saatte 80-90 cc süt içiyordu. Saatler geçiyor hiç demiyor acıktım,örneğin gündüz 5 saat geçiyor sütünü veriyorum içmiyor. Cok ama cok zor günler yaşadım. Benim oğlumda açlık duygusu yok galiba bilmiyorum anlamadım gitti. 9 aylık olduk yemek yemeği sevmiyor,bütün gün aç kalır açlıktan ağlamaz. Az süt içtiği için hala gece 1öğün sabaha karşı 4 te süt veriyorum 400 cc’ sütü tamamladın diye. Gece verdiğim 100 cc’yide 1 saatte içiyor hala 😫😫