Neslihan_cnr32 laborantanne bende normal doğum yaptım 13 gün oldu doğum yaptıran ebe pet kullanma pamuklu bez koy dedi ama oda rahatsız ediyor sizce ped kullansam dikişlerime binzarari olur mu çoğu düştü ztn dikislerimin pet kullanınca enfeksiyon fln kapar miyim diye korkuyorum
Kadriye81 Neslihan_cnr32 bence sakıncası olmaz ben hep ped kullandım normal doğum yaptım benimde dikişlerim oldu.ilk doktorum sarı bi suyla her hacetten sonra sil demişti öyle yapmıştım,ikinci doktorum ona da gerek yok direk her wcden sonra taharetlen dedi.
edefneee Ben 2. Ayda olmaya başladım sütümde azalma olmadı ama regl olduğum günlerde kızçem çok istekli emmiyor sanırım tadı değişiyor 😂
gzmdgm sokaklahmacunuu offff şu yorumu gormek bebeğim üç aylıkken adet oldum yani geçen ay bu ay olmadım bir turlu korkuyorum doğal olarak ama insAllah normaldir diyorum
Buseniz_02 Masalandhermom Mesela adet olanlarin çocuğu oluyor ya menopoza giren olmuyor bizde şuan görmedik ya adet benimde bu adara 7 ay oldu hamile kalirmiyiz acaba ya
Deletedmom_112 laborantanne ilk doğum da 4 ay sonra oldum, ikinci doğumu yapalı 6,5 ay oldu daha olmadım. Doktor 1,5 yıla kadar normal dedi..
Durusmom23 laborantanne bebeğim 11 aylık olacak hala adet olmuyorum, emziriyorum. Annem de beni 2 yıl emzirmiş ve 2 yıl adet olmamış.
sezen0001 dilekatesz Durusmom23 ama nasıl olur bu emizirip olan var o kadar beklemek çok zor olmuştur eminim
caparjunior laborantanne benimde 6 ay oldu normal doğum yaptım adet olmadım. aşırı şişkinlik ve gerginlik geçmiyor bir an önce olsam
lohusaserbeti laborantanne ben 2.ayda adet oldum. Şuan 2 aydır adet oluyorum yani ve adetten önce 4-5 gün aşırı karın ağrım oluyor. Muhtemelen adet olacaksın
dilekatesz laborantanne laborantanne Bende karın ağrısı şikayetiyle gittim intihap birikmiş baya akıttılar fitil verdi fitili kullandıktan sonra adet oldum. 7.5 aylık bebegim ve yeni adet oldum. Enfeksiyon olabilir doktora bir görünün